KEEP IN HOPE

感动只因身份认同,支持本土文化,我係一个土生土长嘅广州仔,我为我係本土人而自豪

乜嘢系恋爱 - MP4、张茵

歌词

<乜嘢系恋爱>
作曲: 豪仔
作词: 豪仔
MP4&张茵

I WANT YOU ~~ Ha~~ 
I NEED YOU ~En~~~
I WANT YOU
I NEED YOU


每个人都有佢哋嘅爱情故事
冇人知故事点样开始点样终止
缘分要嚟就嚟 冇分係边嗰时候
话走就走 缘分已经到咗尽头
呢样嘢唔系人人睇得咁通透
经常都会有好多麻木嘅时候
有人为爱可以死心踏地付出一生
系咪值得就见人见智你自己去捻
情同爱要做出嚟并唔容易
口口声声话爱又领略唔懂当中意思
情为何物连诗人读咁多书都唔知
未曾体验过果种滋味点会知
系冥冥中注定抑或系上天嘅安排
呢个世界咁大都可以走埋一齐
总觉得生同死并唔系最远嘅距离
而系係你面前你又唔知道我爱你

HA~~~I Wanna Be With You
为何只留下痛苦的回忆
你曾对我说把幸福留给我
I Am Want You Break My Heart
爱还那么痛苦
没有你我不能够深呼吸
喜欢听你的甜言蜜语
就算爱过还痛过 都愿意

初初一开始 最钟意日见夜见
发梦都会见面情话绵绵电话讲唔完
发誓 希望两人热恋直至永远
冇捻过爱情之后 变感情嘅局面
只系几年嘅感情已经冇火花出现
再勉强係埋一齐只会令人讨厌
想讲分手开唔到口咪再优柔寡断
揾个籍口解决咗佢一刀两断
暗恋相恋热恋失恋感情好混乱
太多诱惑而家嘅人好易移情别恋
婚外情一夜情佢哋玩弄感情
三分钟热度之后忘记晒所有事情
其实只要对人唔系有太多嘅要求
爱一个人根本唔需要有太多理由
只要真心真意对待而已经好足够
姑勿论系曾经拥有抑或天长地久

评论(2)
热度(21)

© KEEP IN HOPE | Powered by LOFTER