KEEP IN HOPE

感动只因身份认同,支持本土文化,我係一个土生土长嘅广州仔,我为我係本土人而自豪

广州仔 - 东山少爷、郑建鹏

东山少爷 郑建鹏 - 广州仔

作词:黄毅成
作曲:蔡晓恩
演唱:东山少爷 郑建鹏



广州仔 这个正是我的身世
这里的风光 你我的依归 常常地为她着迷
广州仔 请你正视这声称谓
光阴似箭 碌碌无为 我哋觉得失礼
广州仔

玩IPHONE
行路戴住head phone
我哋去到处买嘢周处贡
你要去东山打机 

我要去西关new way
放假啰 流前有折喔 潮楼有靓货

搭铁穿梭四处只需要带一张羊城嘟
排长龙上去唔打尖 小生有礼

all right all right
有神就要拜 靓鞋就要买
遇上女神就要界 but猪扒咪踩

all right all right
都想要面 A货始终不可买
人情嘅债 楼房借贷 还付要快 咪银行会怪
OH 好鬼烦 好鬼烦
今晚走去长堤食膏蟹

广州仔 这个正是我的身世
这里的风光 你我的依归 常常地为她着迷
广州仔 请你正视这声称谓
光阴似箭 碌碌无为 我哋觉得失礼
广州仔

Hey 老友
要听刘华话斋人善天不欺
衣家系二十一世纪
你咪随便放弃 玩小气 骨都痹 谷鬼气
不想返工 不想温书 等时运救你
老细翻工喂你三餐日日都鲍鱼龙虾
天天放假 只当做梦话
oh my lady gaga

all right all right
有神就要拜 靓鞋就要买
遇上女神就要界 but猪扒咪踩

all right all right
都想要面 A货始终不可买
人情嘅债 楼房借贷 还付要快 咪银行会怪
OH 好鬼烦 好鬼烦
今晚走去长堤食膏蟹

广州仔 这个正是我的身世
这里的风光 你我的依归 常常地为她着迷
广州仔 请你正视这声称谓
光阴似箭 碌碌无为,我哋觉得失礼
广州仔 这个正是我的身世
这里的风光 你我的依归 常常地为她着迷
广州仔 请你正视这声称谓
光阴似箭 碌碌无为 我哋觉得失礼
广州仔

“系咪广州仔先?”
“梗系啦!大家甘话啦好无!”

评论(11)
热度(38)

© KEEP IN HOPE | Powered by LOFTER