KEEP IN HOPE

感动只因身份认同,支持本土文化,我係一个土生土长嘅广州仔,我为我係本土人而自豪

月光光 照羊城 - 东山少爷

东山少爷 月光光 照羊城

演唱:东山少爷
作曲,作词,编曲:黄毅成 
rap:番鬼仔 黄毅成 

粤剧数白榄:方艳兵


o戟o戟o緙着屐去街睇戏,
风吹起几多空置蝉蜕,
青石板路街里叔伯提佢,
天阴阴亚婶收衫归去,
远远眺望见珠江水里,
有只艇在那高声叫卖,
一息间满天千色风云转几岁

那只艇载着艇仔粥去,
鸡公榄已经消散梦里,
街上叫卖都已不再纯粹。
笑笑我未见乡音改去。
远远我望见街中深处,
有个细路佢听紧往事,
可否将那首不朽歌儿唱多次。

月光光,照地堂。
虾仔你乖乖瞓落床。
听朝阿妈要捕鱼虾啰,
亚嫲织网就到天光。
(白榄:我个心又惊,我个心又慌,何幸今宵会我郎。问娇何曾复安康,复安康?)
(凼凼转,菊花圆,炒米饼,糯米团,阿妈叫我睇龙船。我唔睇,睇鸡仔。鸡仔大,拎去卖。落雨大水浸街,亚哥担柴上街卖。)  

评论(16)
热度(56)

© KEEP IN HOPE | Powered by LOFTER